Kesä se vain tulee kovaa vauhtia jolkotellen. Kuuma tällä turkilla on viimeaikoina ollut HUOKAA. En muista paljon viime kesästä kuinka kuuma mahtoi olla .Olin niin nuori poikanen vielä silloin ja takkinikin oli kevyempää laatua,kuin nykyään. Minulle ei kovin erikoista kuulu.Uimassa käyty sillä seurauksella ,että mamman sängystä löytyi ainakin 5kg hiekkaa. Kuulin vain kun mamma meni sänkyyn PONTUUUS...ja samanverran aamulla sitä hiekkaa oli lattialla. Aivan ihanaa kun koti muistuttaa jo uimarantaa hihhii...Tosin mamma ei niin perustanut ajatukselleni. Pari näyttelyä peruuuntui tässä taannoin, mutta eipä se minua haittaa. Mamma sanoi, että nyt sitten alkoi kehittymis tauko hmm mitä lie se sitten mahtaa tarkoittaakkin minun kohdalla. En kuulemma näytä tehokasvatetulta Leolta hihiii...Hitaasti kehittyvää sorttia kuulemma olen..Hmm ilmeisesti kaikin tavoin kehityn hitaasti. Mutta mammani mielestä se on vain hyvä asia!!! Mihinkäs meillä on kiire valmiissa maailmassa. Yhtä taloa ollaan käyty katsomassa kaks kertaa maalla. Minusta oikein oiva paikka telmiä vapaana ja tutkia uusia tuulahduksia maalaismaisemista. Merkkasinkin jo oman revirini :). Mutta ei me taideta sinne muuttaa sellaista keskustelua olen tuossa viimepäivät kuulostellut. Haku ilmeisesti jatkuu,koska mamma selaa melkein jokapäivä netistä talo sivuja. kummallisia nuo ihmiset välillä. Jatkan tässä lötköttelyäni. Maha täynnä mahalaukkua niin on hyvä ottaa pientä siestaa näin aamupäivän ratoksi.