Ainaa vaan sataa... Onneksi mulla on toi saapas niin eipäs se menoa haittaa ! Ollaan nyt mamman kanssa molemmat kotona. Mamman sairasloma jatkuu Ja saadaan molemmat hoivata toisiamme :). Mamma on ihmeissään,kun niin mielelläni anna hoitaa itseäni. Kun jalkaa hoidetaan mamma käskee mut maahan ja yhellä käskyllä mä meen alas ja laitan vielä koiven suoraks että tää se jalka oli jota hoidetaan ;) niin kuin ei muka mamma tietäis kumpi jalka HEHEH...Silmätipatkin menee kivuttomasti. Ainoo joka on YÖKH on antibiootti. Phyi phyi... Mutta kyllä nekin alas menee "väkisin". Olin taas yöllä levoton  vaikka jokseenkin nukuin hyvin. Johtunee Ilmeisesti siitä, että mamma nukkuu MUN sohvalla (mamman päätelmä). Yleensä menen aina sohvalle kerälle,kun tulen parvekkeelta ja nyt en pääse kun mamma rötköttää siin reporankana. Meen aina härvelini kanssa lähelle tuhiseen niin johan herä kun härveli osuu sohvaan krrrrrr krrrrr... Hiihii... Siinä sit taas ollaan nenut vastakkain SLURPS mammalle pusu. Kattelen aikani siinä että voisitko siirtyä mutta eheiiiiiiiiiiii... Mamma toteaa ota Popi paikka nukutaan vielä!!! Ja mähän kuuliaisesti meen matollee kuorsaan. Ens yönä se on luvannut nukkua omassa sängyssä JEEEEEE sohva takas mulle !!! Eilen oli kiva päivä hursteltiin jälleen autolla. Mä rymysin kuuppani kanssa takakontissa niin että sain sen hieman "hajalle". Mutta sai ne sen korjattuu perkules sentään.Käytiin alpakka tilalla/puodissa. Mmma puhu josko meille tulis alpakka ööööh... Mikä se on, joku karvaeläin vai... Samalla käytiin kattoon yhtä taloo.  Noooooooooo tontti HYVÄ!!! Talo ööööööh ei hyvä. Rähisevä koira siel ainakin näky olevan niin kovaa metelii se piti . Mamma totes että parka on aikas sokee jo ja vanha. Mutta ääntä siitä kyllä lähti.Talo projekti jatkuu... On sillä yksi suunnitelma tai oikeeestaan kaksi ja pohtii niitä,mutta en saa paljastaa sitä teille vielä ;). Toisen suunnitelman muutamat kyllä tietääkin,mutta maltti on vielä valttia. Vaikka mua kutkuttaakin kertoo hihii...Katsotaan toteutuuko ne...

 

1122061.jpg

 

 

1122092.jpg

 

1122103.jpg

 

Tässä näitä mamman valo virityksiä... ainakin osa :)

 

1122110.jpg

 

1122119.jpg

 

1122124.jpg

 

1122132.jpg

 

1122140.jpg