Meillä vain yhä sataa,sataa ja myrskyää puuh... Eilinen päivä mulla meni nukkuessa. Maha oli kuralla ja virtsa rakko ei toiminut. Mamma jo alko siitä murehtia ja yritti ja yritti että alkaisin juomaan,mutta tuloksetta. En tajunnut mitä pihalla täytyy tehdä ja miks mull on tää pirun tötterö päässsä joka on viel vettä täynnä...Kiusaako noi mua aattelin :(. Yöllä heräsin siihen kun mamma herätti ja laittoi tipan silmään. Mamma nukku koko yön sohvalla, jotta näki mun tilanteen kokoajan. Kävin yöllä mamma  kattomassa aina välillä kun heräsin. Mamma vaan aina totes ei kulta hätää nuku vaan!!! Kuuntelin samalla kun ikkunat helisi myrskyssä ja vesi ropisi, tää mun pytty on oikee kaikukoppa kuuluu toooooooooooooooosi hyvin kaikki äänet . No aamuvalkeni ja me noustiin aikasin ylös. Taas laitettiin tippaa. Sit söin hieman avitettuna. Pukeutuminen ulos; Siis pussi,sukka ja saapas jalkaan ettei sidokset kastu ja ulos. Nyt pissa hana aukes ja vatsa yhä hieman kuralla. Olin tossa hetken ilman tota tötteröö,mutta piru kun silmä kulmaa kutittaa niin takajalalla yritin raapia. Mamma ennätti väliiin eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Pontus ja sit sainkin taas törön kaulaan :(. Ei saa kuulemma raapii,kun tikit irtoo ja siitä kuulemma vasta hulina syntyy. Tassu myös hoidettiin aamulla. Hieman on arka :(. Nyt siinä on vain sukka,jotta operaatio kohta saa ilmaa ja paraneminen alkaa. Meillä ollaan yhä väsyneitä minä sekä mamma. Taidetaan mennä toviksi nokosille kunnes taas klo soi ,tipan laiton aika...