Ihanaa,kun sataa jälleen lunta :) Tuosta loskasta en välitäisi yhtään pläh vaikka kyllä minä säällä kuin säällä tykkään ulkona olla ... Mamman kanssa tässä ollaan vaan oleiltu (mamma yhä sairaslomalla). Olisipa mamma aina kotona ;),mutta eipä taida silloin tuo rahapolitiikka toimia hmm... Tänään ostettiin mulle uusi takajalan saapas tulevaa leikkausta varten. Pääsin oikeen mukaan Mustiin ja Mirriin sovittamaan saapasta. Heti  kun menimme liikkeeseen ja kysyimme saapasta jalkaani, niin toinen myyjä sano et se isoin koko heti vaan kokeiluun ja sehän oli aivan passeli mulle. Ei mulle mitkään fifin koot passaa, tassut on kuin karhulla heh... En oikeen välittäs tuosta saappaasat,mutta kai siihen on pakko tottua. Sisällä olen nyt käyttänyt mamman sukkia ;) hihii... Mulla on vähän tapana hoidella tota mun syylää joka tällä hetkellä on räjähtänyt versio. Syylä nimittäin on aivan riekaleina yökh. Mamma sitä sit hoitelee ja suojaa ettei vaan pääss tulehtumaan.  Mamma on jo aikas hermona tulevasta leikkauskesta sen huomaa vaikka yrittääkin sitä kätkeä. Yöt se valvoo omien kipujensa kanssa ja varmaan myös osasyynä on myös minä.  Olimme eilen sitten ohitustreeneissä :) Mamma oli niin onnellinen kun käyttäydyin mallikkasti ja otin jopa kontaktia kunnolla . Taitaa minusta ihan mallikelpoinen tulla. Mamma uskaltautui treeneihin ,kun en vedä, niin ei satu vahinkoa mammalleni. Muuten oltais oltu pois. Ens ma en sitten tiedäkkään pääsenkö mukaan,mutta yritän koikkaloida jalkani kanssa sinne :). Mukavaa porukka käy näissä treeneissä niin en viittis olla pois... Olen ainoa jätti koko porukassa. Kutsuvat mua poniksi ja komiaksi ;). Poooooooni hmm LEO mä ole isolla L Enkä mikään PONI höh. Taidan mennä tästä parvekkeelle päiväunille on niin sopivan viielä sääkin ja ihan katsella  ikkunasta kun lumi leijailee taivaalta alas :).