No niin nyt mammaa haastattelu kirjaan on julkaistu... Mamma oli eilisen päivän Tampereella Superin koulutuspäivillä. Pitkäpäivä olikin ja kun joutui vielä yksin ajamaan ees taas,kun ystävä ei voi nyt ajaa.  Mä olin sitten illan hoidossa ja kivaa oli,kuten aina !!! Hieman ylpeänä voin mainostaa ,että edeltäjäni ja minä olimme päässeet mukaan kirjaan :). Eli leot on nyt sitten mainostettu hihiii... Mulla ollut hieman maha löysällä muttaman päivän,mutta nyt taas maha toimii normaalisti. Mistä lie tullut moinen. Mammalla tota puuhaa riittää... Kun ei ole töissä niin naputtaa koulutehtäviä tai sitten treenaa mua... Kevät meneekin sitten aikas tohinalla. Ja mukava ylläri odotaa meitä syksymällä,mutta siitä sitten tuonnempana. Uutta urosta mamman elämään ei ole astunut, vaikka korvat höröllä mä kuuntelen sen puheluita... Toteaa aina ystävilleen kun kysyvät, että ei ole aikaa eikä kiinnostustakaan... Näin on kuulemma ihan hyvä...Mutta on onhan mammalla sentään minut,joka pysyy uskollisena aina tuli mitä tuli.... :)

Kuva Kirjasta....

1303984.jpg