Johanna Tammiala-Ohitus ja remmirähinä kurssi-Paikka Uittamoo 18.00-19.15

Tänään oli meidän viimeinen ohitukursimme. Viime ma peruuntui ja siirtyi täksi ma. Muutama koira ei päässyt tulemaan harmi :(. Joukossamme oli pari demokoiraa, ettei liikaa totuttas omaan ryhmään. En örissyt , saati sinkoillut yhtään muihin koiriin. Kuljin nätisti :). Mammal oli ihani nakkeja palkkana mukana aah (koko paketti meni). Mamma ollut saikella tänpäivän pienen tapaturman johdosta. Saikke jatkuu vielä ainakin huomisen päivän... Mulla tuo ruokahalu taas palautunut-> kupit tyhjentyneet tänään vinhaa vauhtia ;)

Johanna Tammiala - Arkitottis-Lieto-20.000-n22.00 la

Vimppa arktottis ryhmä kokoontui viime lauantaina. Ohittaminen sujui hyvin... Ollaanhan me sitä harjoteltu tuossa ma ryhmässä ja muutenkin. Mutta tuo maasta otto oli liian houkutteleva... Mamma ehti ärjästä kun mä varastin yhen kokonaisen lihapullan.Mutta ehdin olla nopeempi ;) Mamma juoksi mut kii hiihiii sai oikee juosta. Mutta toppasin mä sit.. Sit se kaivo multa sen lihapullan suusta pois :(. No sen jälkeen mä sit kiersin tota namukasaa. Mamma kehu mua kokoajan ja saikin mut kiertää siitä läheltä-> mutta osasin olla ottamatta. :)) Kyl mä opin taisteleen houkutuksia vastaa !!! Meille jäi vielä toi to ryhmä elikkäs tottis liikkeet. Mutta on se ilm mut arkitottis b-ryhmään :). Eli ei multa reenit lopu. Ei myöskään kotona hehheh... Kuhan ne kans menis kaaliin...

Harjoitukset:

Ohittaminen- Ohittelimme muita koiria

Maasta ei saa otta mitään...

Keskelle hallia laitettiin makupala keko. Jokainen koira tuli vuorotellen halliin irti. Koira saa haistella makupaloja,mutta EI ottaa. Kun ottamassa kunnon ärjäsy EI !!! Jos ehtii ottaan niin juostava perään ja kaivettava makupal suusta pois. Koiraa kehutaan kun ei ota,mutta ei kosketa koiraan, eiikä palkata muuten. Palkka vain kehu. Tarkotuksena on se, ettei koira ota maasta omin luvin  mitään suuhunsa.