Tervehdys kaikille :). Mä oon sopeutunut hyvin uuteen kotiini. Mun mamma sanoo, että ihankuin mä olisin aina ollut heidän kanssaan. Mulla on ollut kivaa ja kaikkea uutta koettavaa ja nähtävää. Ei ole ollut yhtään ikävä kasvatuskotiini. Mun iso veikka mua vaan komentaa,mutta mä osaan sanoo sille takasin. Meillä on aikasmoinen mekkala välillä ja mamma on helisemässä meidän kanssamme ;). Ulkona käydään paljon ja mä teen hyvin tarpeeni sinne. Välillä tulee pieni pisu vahinko sisälle. Yleensä sen takia, että mamma myöhästyy lähdön kanssa. Yöt mä oon ihan kuiva jo :))).  Mä olen tutustunut jo vaikka mihin... Pe kävi mamman kaks ystävää kylässä ( eri aikaan). La mä kävin mamman vanhempien kotona tutustumassa > kuulemma meidän poikien hoitopaikka välillä. Sitten mä kävin la eläinkaupassa > kiva täti rapsutti mua siellä ja kehu mua !!! Mä sain sellaset uudet auto valjaat. Sen jälkeen mä pääsin mamman mummolaan käymään. Kaikissa paikoissa mä olen ollut rohkea poika eikä yhtään jänskätä.la illal kävi vielä kaks mamman ystävää ja toivat kakkua vauvan tulon kunniaksi. Mä kyl sit vain nukuin suuremmaksi osaksi, kun ne pälisi kahvipöydässä. Tänään mä sitte kävin mamman naapurissa kylässä ja tapsin Saddamin (ei harmi kuvia). Saddam on kissa niin ne sano mulle. Mä olin sen kanssa ulkonakin. En ole koskaan nähnyt ennen kissa, mutta nyt näin :) Kivan karvanen se oli ja rauhallinen kaveri.  Mulla on riittänyt kaikkea kivaa ja lisää vamraan tulee. Kyllä tää maailma on ihmeellinen...

PERJANTAIN TAPHTUMIA 11.7

Amigo ekalla metsä/pelto "lenkillä"

Kukkais poika

1726059.jpg

Pontus tarkkailee

1726068.jpg

Pojat lepää

1726074.jpg

Mun kullat !!! ( Huom! Amigo piilossa :))

1726080.jpg

Majakka ja perävaunu ( Mamman äidistä näkyy vain alaosa. )

1726089.jpg

Näin on hyvä nukkua...

1726087.jpg

LAUANTAIN TAPAHTUMIA 12.7

Vauvan tulo kakku

1726095.jpg

Liisi & Amigo

1726103.jpg

Kitta & Amigo

1726106.jpg