Lähdimme reisuun to iltapäivällä. Ajoimme ensin mökilemme Leppäviralle ja olimme siellä yhden yön. Oi sitä ihanaa vapautta, kun sai juosta mökillä vapaana ja käydä uimassa. Pe iltapäivällä lähdimme kohti Rauhalahtea kuopioon päin. Meillä oli mökki varattuna siellä.Tavarat purettuamme lähdimme katselemaan ympäristöä ja josko muita leoja näkyisi. Hajuja oli niiiiiiin paljon, että ne sekotti mun pään aivan totaallisesti. Olin pe päivän ja illan aikasmoien riekkuja  ;). Mammal ja mamman isällä meinas mennä hermo mun kanssa, kun kaikki mun oli saatav nähdä, haistaa ja tavata !!! Minkäs mä sille mahdan , että olen sosiaallinen tapaus. Pe ei oieen tapahtanut mitään. Oli infotilaisuus joss mä kaunilla äänelläni säestin leoleirin avaus puhetta. Tapasi siinä Bertankin , mutta me ei sillä hetkellä oltu oikein samlla aaltopituudella. Mä olisin halunnut TUTUSTUA häneen paremmin, mutta Bertta se näytti mulle kauniit hampaansa ja narsk, et siihen meijän tutustuminen jäi. Mä niin tykkään noista vanhemmista naisista ne on niin kiihkeitä :) ja tulisieluja... Pe illal mut jätettiin hetkeks mökkiin, kun noi lähti kattoon onko grillillä menoa. No mä jäin sitten mökkinn yksin. Aattelin hieman piristää itteäni ja päätin avartaa tota maailmaa. Tuuletusikkuna oli jäänyt hiemna raolleen ja mä siinä ikkunassa katseltuani oialsin, että tosthan voi päästä ulos. Avasun ikkunan nenullani niin kuin ovena ja meni ulos hupskeikkaa. No en mä kauaan ehtinyt naapurin telttaa haistella,kun kuulin tuttua ääntä. Mun perhe tuli takas. Ne oi aivan äimänä,kun kurkistin teltan takaa. Ne luuli aluksi, että mä oon naapurin leo,mutta tajusivat mun naamasta, että Pontushan se siellä. Ei ne olleet vihasia mulle päinvastoin huojentuneita, etten lähtenyt kauas :). Se on kuulemma leirillä yleistä, että aina jokunen tulee ulos tuuletusikkunan kautta ;)... Olihan siellä yks leoherra käynyt yöllä katselemassa Rauhalahden lerintäalueen tunnelmia hihhiii....Oli miekkonen aamulla hieman väsynyt ollut kuulemma ...

La alkoi satella ja hieman välillä paistoi. Tylsää mamma sano. No ei se meidän menoa haitannut.Lauantaina mä kokeilin vepe ja kivaahan se oli öööh ainakin mamman milestä. :) Sitten meillä oli nopein leo kisa uiden. Mun aika oli 1,28, kun voittajan 1,05, joka siis oli Maijan Bertta !!! Onnea vielä kerran Bertalle >hienon pystin sait!!! Olin siis n. 15 ja sain luun palkinnoksi.Uinti matka oli 50m sama kuin vepessä. Osallistuin myös koppi kisaa, jossa yleensä olen tosi hyvä!!! Mutta kun mun pää oli sekasin ja kauheesti koiria mun takana niin enhän mä pystynyt keskittyyn , kun pappa heitti nameja mulle. Sain mää jotain koppeja,mutta kauheen vaikeeta se oli kun mun pää oli toiseen suuntaa koko ajan.  Mamma kastu aikas pahasti la ja paleli sitten koko illan. Pappa kas oli aikas vilunen,mutta ei sit la menoa haitannut. Mä jäin sit taas illal lepään ja noi lähti grillaan ja tapaan leo immeisiä. Mua ei otettu mukaan oli niin poikki, että kuorsasin mökissä tyytyväisenä vaan. La yöllä mä heräsin johonkin ääneen ja annoin perheelle kunnon hälytys äänen  wouh wouh. Koko perhe heräs !!! No ei siellä ollut mitään. Mä kuitenkin pidän vahtia ja perheestäni huolta :)

Su me sitten lähettiin aamupalan jälkeen kotiin eikä osallistu enään nopein leokisaan juosten. Mamma oli kipee lauantain kastumisen vuoksi ja su ilma oli kyllä sateinen. Ajoime mökin kautta vielä ja lähdimme sitten nokka kohti Turkua. Olin aivan poikki reissuta, mutta oli mamma ja pappakin :) Kiva leiri, vaikka kommelluksia sattuikin. Ensivuonna sitten uudellee ja tupla leo määrällä :)

PERJANTAIN TUNNELMIA

Tässä on mukava lötkotellä

1708067.jpg

Pappa & Popi

1708077.jpg

Mä vahdin ovea, ettei kukaan yllätä

1708087.jpg

Vilvoittelua Rauhalahdessa

1708095.jpg

 

1708114.jpg

Info tilaisuus

1708120.jpg

Pinbiittan Lumicola alias Justus

1708123.jpg

Justuksen "veli" Jermu

1708134.jpg

Mitähän naapurit tekee??? Tosta pikku ikkunasta mä sitten sukelsin ulos ;)

1712237.jpg

 

LAUANTAIN TUNNELMIA

Justuksen vepe harjoitukset

1712467.jpg

 

1712479.jpg

Mä ekaakertaa veneessä

1712240.jpg

Matka rannasta 50m

1712253.jpg

 

1712258.jpg

Mä tuuuuun....

1712269.jpg

Ravistus

1712275.jpg

Pontus hakee veneen

1712279.jpg

Pontus vie venettä rantaan :)

1712282.jpg

Mamma & Pontus

1712283.jpg

Väsynyt poika

1712287.jpg

Mä olin lähdöös kakkosena uintikisan aloituksissa.

1712379.jpg

Mamma ja pappa kannustivat rannalla :) Aika 1,28

1712407.jpg

Bertta oli sitä mieltä aluksi että en mee veneeseen

1712290.jpg

Meni avustuksen kera :)

1712314.jpg

Bertta veneessä

1712321.jpg

Bertta maalissa

1712324.jpg

Palkintojen jako tilaisuus

1712331.jpg

Justuksen porukkaa

1712340.jpg

Ja voittaja on...

1712346.jpg

 Maija & Bertta ajalla 1,05

1712359.jpg

Mun palkinto uintikisasta

1712419.jpg

Mä olin nin poikki, etten luuta jaksanut syödä

1712433.jpg

No maistoin mä sittenkin hieman miltä palkinto maistuu...

1712441.jpg

Jellonaaman Pata kutonen alias Poke

1712445.jpg

Grillailemaan meossa ja illan viettoon Iso ja pieni painivat :)

1712449.jpg

SUNNUTAI MÖKILLÄ

Poseerausta

1712459.jpg

Heinä on hyvää matkaevästä...

1712463.jpg