No niin nyt se "ruoka" tuli meille. Eilen aamulla me lähettiin taas autolla jonnekkin. Me ollaan kyl sit huristeltu autoola ees ja taas pitkin suomea tänä kesänä :) Autossa kuulin että ollaan sitä "ruokaa" menossa hakemaan. pihaan saavuttua mulle paljatuikin, että mentiin mun kasvatuskotiini. Jeee kivaa kavereita... No mä sain sit heti leikkii tyttöjen kanssa. Muut meni sisälle ja mä jäin tyttöjen kanssa ulos. No jonkun ajan kuluttua mut haettiin sisälle. Olin innoissani, et kiva juttu varmaan saan jotai hyvää sisällä  ja siellä on varmaan muitakin kavereita. Totuu valkeni mulle pian, kun näin SEN. Nuuh, nuuh mä haistelin sitä. Eih vauva ei, ei. Ei kai toi tule meille. Näin kuinka innoissaan mamma touhus pennun kanssa lattialla. En mä välittänyt siit pätkääkään ja päätin mennä ulos takas, koska siihen oli tilaisuus. Se otus sitten lähti auto kyytiin mukaan. Näin kuinka se hyvästeli mammansa imemeällä viellä nisästä viimiset maito tipat. Mamma nosti pikkusen syliinsä ja meni etupenkille. Hetken kuului pieni vikinä,mutta se muuttui kyllä omatahtoiseksi karjumiseksi hetkenpäästä > halus kattoa maisemia. Niin vain se muutti meille se "ruoka". Amigo sen nimi on. Mä en siitä välitä, vaikka se mulle heiluttaa häntäänsä ja kutsuu leikkiin. Mä murahdan vain jos tulee liian lähelle. En mä jaksa tollasta rääplettä...Kuulin kun mamma sano,  > kyllä pontus sopeutuu Amigoon. Nooo kai mä sopeudun > mä käyn aina salaa haistamassa sitä, kun muut ei huomaa ;). Se on aika ihanan tuoksunen...

Moi mä oon Pinbiittan Nightlove alias Amigo. Ikää mulla on 8viik. Mamma autta kirjottamisessa,kun mä en vielä osaa...  Mä synnyin Pinbiittanin kennelissä  Kilvakkalassa 15.5.2008 Mun isä on Kaiser von Mathiasberg ja äiti Cheriina Kinderplace. Meitä on yhteensä 8 sisarusta joista 5 on poikia ja 3 tyttöjä. Mä olin pullein poika ja mun mamma ihastu siks muhun. Mulla on kuulemma kova OMA TAHTO > tien mitä mä haluun ja olen aika rohkea mammani mielestä ainakin vielä. Mä huudan kovaa,jos mä en saa ruokaa, haen unipaikka, tai joku ei leiki KUN MÄ HALUUUUUUUN.... Mä oon vielä aika pieni,mutta niin syötävän ihana >ainakin muitten mielestä. Mulla on nyt iso veli Pontus,mutta se ei vielä oikein diggaa mua. Mutta ei se mua haittaa, kun mulla on tuo ihana mammani.

Pontus, Mörri & Pörri

1721404.jpg

 

1721409.jpg

Pikku lepakko

1721414.jpg

Mun sisaruksia ja mun mamma

1721419.jpg

Mä & iso veikka

1721424.jpg

Mun isä

1721451.jpg

 

1721458.jpg

 

1721464.jpg

1721497.jpg

 

1721501.jpg

 

1721502.jpg