Syksy on todellakin saapunut ja luonto vaipuu pikkuhiljaa talven odotukseen. Mammakin kuulemma palaa piiiiitkän sairausloman jälkeen töihin ensikuun alussa. Me sitten jäädään kahestaan kokopäiväksi kotiin. Mutta älkää luulkokkaan että saadaan telmiä samallapuolella heti alkuunsa. Kyllä meillä portti on välissä.  Hyvin me jäädään kahestaan kotiin,kun mamma on meidät jättänyt aina muutamiksi tunneikis. Syy miksi me ei saada olla kokopäivää samallapuolella on toi pikkunen. Se leikkii ja kiusaa välillä mua niin kovi ;) Naapureita säästääksemme olemme eripuolilla. Ehkä sitten,kun Amigo on hieman isompi ja "viisaampi" saadaan olla samalla puolelle.  Nyt Amigo ruinaa, että haluu sanoo jotain... *HUOKAUS*

Tervehdys kaikille mä tulin just tuolta parvekkeelta saalistushommista. Pläääh mamma keskeytti mun puuhat. Mulla oli niin kivaa... Meidän parvekkeelle oli eksyt valtavan kokoinen kovakuoriainen. Tiekste sellanen musta,kiiltäväpintanen jolla on sellaset sahalaita jalat. Wouh se oli mielenkiintoinen. Mä selätin sen ja tökin sitä nenullani mahaan. Välillä se yritti niillä jaloillaan tarrata muhun.,mutta mä olin nopeempi. No mamma puuttu väliin ja kaveri lähti viemäriverkostoo katteleen. Kaikki kiva kielletään. Mamman mielestä sitä ei ole hyvä syödä eikä varsinkaan nyt kun oon menossa leikkaukseen. Mulla kun on se vauvojen jutska tuolla mahassa. Hmmmmm mikäs se nyt olikaan, ei pippeli se mulla on. Ai niin napatyrä. Monet on luullu että mulla on kaks pippelii. Höh typeriä nuo ihmiset. Mä meen nyt jatkaan ton isoveikan kiusaamista jälleen ;)

Nuuh mitä siellä on...

1926929.jpg

 

1926935.jpg

Käymme yhdessä ain käymme aina rinnakkain

1926943.jpg

vaikka esteitä on tiellä ...

1926951.jpg

Huimaa vauhtia perään...

1926960.jpg

Paini pitää miehet kuosissaan

1926965.jpg

Seisotus harjottelua...

1926968.jpg

1926969.jpg

 

1927000.jpg

Kärpässieni pariskunta

1926984.jpg

Kuralammikot on kivoja...:)

1927005.jpg

Mammalla oli synttärit & valmistujaiset samassa 12.9 ,ensvuonna sitten 30v

(koristeet aiheeseen sopivat);)

1926995.jpg