No niin meikä poika sai uudet valjaat lauantaina. Lähdimme huristelemaan launatai aamupäivällä eläinkauppoihin,kun mamma halusi minulle nahkavaljaat. Oikeen kunnolliset eikä mitkään hilavitkuttimet. Ja lopulta sellaiset löysimme. Mä sain olla huomion keskipiste!!!  Amigo sai odottaa autossa,kun kävimme sovittamassa valjaita. Mua kehuttiin ja rapsuteltiin eläinkaupassa :))) Onpa se niin rauhallinen totesi eräs nainen mammalleni ... Mamma siihen, no onhan se JOOOOOO rauhallinen. Mitä nyt siihen lisäämään, että tulkaa meille kattomaan,kun Amigon kanssa pistetään ranttaliksi hihiii... Ohan mulla jo ikää, niin mitä sitä hötkyilemään,kun tarkoitus on olla paikallaan sovituksen ajan. Mä sain jopa namin ,kun niin kovin namulaaria haistelin. Varastaa ei saa,mutta myyjä anto mulle namin sieltä laarista NJAM!!! Mamma päätti ostaa Amigollekin nahkavaljaat,kun nuo mitkä nyt on käytössä eivät oikeen sovellu hyvin lenkkeilyyn. Amigon mielestä ne on hirveet,kun ovat punaset väriltään. On aivan maassa,kun joutuu tyttöjen valjaissa kulkemaan.  Mutta kai se niihin tottuu (huh mulla sentään on mustat). :))) Isänpäivää vietimme perheen parissa meillä kotona. Mamma oli valmistanut isänpäivä lounaan. Kaikki olivat paikalla paitsi mamman mummo,joka oli Tukholmassa siskonsa luona. Kotona oli lämmin tunnelma kera kynttilöiden,vaikka ulkona satoikin vettä kaatamalla ja oli synkkää. Illal mamma jälleen purskahti itkuun. Jälleen oli nuori leo poistunut keskuudestamme. Tämä on jo aivan liikaa. Mammalle palsi jälleen mieleen tapahtumat siitä miten minulle tässä kävi. Kovin se taas meitä suukotteli ja halasi. Kai se pelkää sitä jos meillekin kävisi niin ikävästi. Surullisia asioita,jotka saavat jälleen taas miettimään tätä elämän tarkoitusta...

Eipä paljon näy tuosta karvakasasta. ;)

2051580.jpg

Y- nahka valjaat

2051579.jpg

Isänpäivä kattaus...

2051581.jpg