Meillä on ollut viimepäivät vaisu ja surullinen ilmapiiri... Popi  makaa apaattisena ja mä syön /touhuun yksin. Popi on toipilaana. Mamma on ollut surullinen Popista,pentu kuolemista ja tietenkin siihen vaikutti Romeon muistopäivä. Kun kaikki tulee yhteen syssyy niin väkisinkin kodissa on latistunut tunnelma. Meijän mamma on niin herkkis ja kukapa nyt ei olis, jos vähänkin välittää koiristaan... Mamma on kovin huolissaan Popin voinnista... Mutta yritetään nyt kertoo jotain piristävääkin. Kuvista näette mun lempi puuhani eli SYÖMISEN !!! Tulee ainakin tuo pureskelu tarve tyydytettyä päivänaikana. Meillehän tuli su illal nuo hirvenluut parvekkeelle. Mä en sit päässyt koko iltana enkä yönä sinne. Kiljuin oven takana,mutta ovi ei auennut >tylsä mamma. Mamma sano mulle, että jos päästää mut sinne syön koko yön. Nooooooo tottahan se kyllä on,mutta kun syöminen on niin kivaa... Mä syön välillä noi Popinkin luut,kun sille ei maistu ;) Myös siivoan muruset> olen joka kodin rikkaimuri hieman karvaisempi versio vain...

 

Sääriluu työn alla...

2039066.jpg

 

2039067.jpg

 

2039068.jpg

Kuka päästäis meijät pois...

2039069.jpg