Ööh... Taisin liikaa yrittää eilen piristää mammaa... Hmm tapa ei tainnut olla oikein oikea... Mamma lähti tapansa mukaan illal kouluun ja minä jäin lötköttelemään kotiin,kun kerta kipeäkin olen. No aattelin siinä että ei oikein mitään puuhaa ja aikain käy pitkäksi...Pitäis keksiä jotain kivaa... Aikani  asuntoa kiertäessäni ja lelulaatikkojani tonkiessani (tylsiä leluja) keksin ...Aattelin tarkastaa millaiset kengät mamma oli jälleenkerran ostanut (aivan uudet). Kai sillä on jokin meno, kun sellaset osti. Oikein tyylikkäät minust ne olivat...No aattelin hieman tarkemmin tutustua niihin... Aivan vahingossa siitä irtosi sisäpohjallinen HUPS...kanta oli aika kovaa,mutta uppsoihan niihin hampaani jäljet.. Pläh tylsä maku.. Haa... toisetkin aivan tuossa nenän edessä...Punainen sisusta on ainna viehättänyt minua kengissä...Oho taas sisä pohja meni UPS... Kova korko mutta pala irtosi njam...Aikas maukkaat ...Oho mamma tulee kotiin.... P###ele kuuluu ovelta... En mä mitää ole tehnyt kuhan nyt vain haistelin aikani kuluksi öööh ja taisin mä maistaakkin... Ei mulle saa huutaa olen pieni vielä... :( Kaikissa koira oppaissahan sanotaan ettei meille saa olla vihaisia jos ollaa tehty jotain "kivaa"... Mamma sanoi että olen kehityksestä jäänyt jälkeen... Hmmm... Mun olis kuulemma vaavina pitänyt kenkiä kaluta eikä nyt isona poikana... Niin mutta nyt ymmärrän paremmin kenkien päälle,kuin vaavina :))... Sain lepyteltyä kyllä mammani jälleen suklaa silmilläni, eihän se voi olla mulle vihanen :) Kun se RAKASTAA mua yli kaiken!!!