Haa mamma saapui kotiin töistä iloisella mielellä (en ole nähnyt sellaista vähään aikaan)...Tentti läpäisty se ilmoitti minulle ja halasi lujaa perään... Hmm mitähän se seuraavaksi keksii...Kova tohina sillä tuntuu olevan menossa. Mutta sellanehan se on aina ollut, vaikka välillä sekin jaksottaista. Koirat ovat mammalleni kaikki kaikessa.  Minä alan tässä tervehtyä ainakin siltä tuntuu. Mammakaan ei ole niin huolesta enään sekaisin kuin tuossa oli. Pääsin tänään metsään ilman remmiä kirmaamaan. Aah mikä autuus. Mutta sekin sitten tyssäs siihen,kun puskasta alkoi kuulua kauhea huuto ja kiroominen... No mähän vaan moikkasin yhtä kissaa lempeästi,mutta omistaja ei tainnut oikee pitää minusta. Onneksi mamma sentää puolusti mua !!! Mä vaan oisin leikkinyt ja tutustunut. En mää paha ole. Enneminkin lauhkea,kuin lammas ja kaikkien kaveri. Nainen huusi pistä tuo kamala iso koira kiinni ja täällä ei saa pitää koira vapaana. No se sittä me jatkettiin vaan matkaa ja nainen jäi kissoinensa huutamaan pensaikkoon ;)... Raumalle me ei sitten mennäkkään viikonloppuna ,kun olin tässä kipeenä niin lepo jatkuu. Ehkä sitten Paraislle pääsen tapaan taas muita Leo tuttujani :). Mukavaa ja touhukasta viikonloppua tässä odottelen... Kuulemma huomenna pääsen isolle metsälenkille kirmaamaan JEE...

596326.jpg