Pientä sähläämistä tämän blogin aikaansaamiseksi ... Hmm mutta kai tästä jotain tulosta saadaan. Ilta taas meni kasvattajan peruskursilla puuh... tuleekohan minusta koskaan kasvattajaa huokaus...Mielenkiintoista ja paljon uutta saanut,kunhan vain kaiken muistasi ja oppisi. Ei vain niin yksin kertista ole koirien kasvatustyö. Ja varsinkaan sen aloittaminen. Pontevalla mukava päivä, kun mamma kotona kipeenä... Pieni esittelyn pätkä Herra Pontevasta.

562609.jpg

Elikkä olen Pinbiittan Jalapeno alias Pontus.Ikää tällä hetkellä lasissa vasta 1v6kk Lempinimiähän minulla on rutkasti niinkuin rakkaalla lapsella kuuluukin olla. Edeltäjääni en koskaan ehtinyt tavat Björn Tassen Enoch alias Romeo. Karvaturri lähti 6,5v ,2pv syntymäni jälkeen sateenkaarisillalle muiden Leojen luokse. Nyt hänellä on hyvä olla ilman kipuja. Mammani on kertonut hänestä paljon minulle tarinoita. Ja huomaan hänen yhä kaipaavan ystäväänsä. Mutta onneksi hänellä on nyt minut. Kuulemma kaverikin ehkä minulle on tulossa "pikku veli". Kerron hänestä ehkä tuonnempana kun saapuu. olen välillä aika mahdoton epeli, mutta minulla on iso ja rakastava sydän. Tulen kaikkien kanssa toimeen ihmisten sekä muiden koirien kanssa. Naiset ovat minusta ihania. Sitä mammani ei välillä oikein ymmärrä...Harrastelen tällä hetkellä näyttelyä,tottelevaisuutta jossain muodossa. Hakuakin olen kokeillut,mutta tällä hetkellä siitä ollaan tauolla. Minulla on aika paljon koiraystäviä joiden kanssa saan peuhata. Tässä näin alkukertomus minusta...Mutta kuulette kyllä varmaan vielä minusta tarinoita kunhan mamma saa tämän toimimaan.

 

Viikolopuksi näyttelyyn Leppäviralle. Kuhan vain toipuisin tästä olosta. Saa nähdä miten kehässä sujuu... Josko herra taas löytyisi maasta jotain milenkiintoisempaa naposteltavaa, kuin itse esiintymiseen keskittyminen heh. Ehkä taas tullaan sinisellä nauhalla takaisin,mutta pääasiahan on se että koiralla ja omistajalla ollut hauska reissu. Ja ohan nyt tässä puolensa kun samalla reisulla pääsee poika mökille telmimään ja vapaudessa kirmaamaan.

Tässä muutamia kuvia, kun olin pieni... Enään en ole kuin mileltäni ...

562571.jpg

 

562577.jpg

588569.jpg

 

Minun 1v synttärit.

Synttärit,kuin lasten kutsuilla...Hmm mammani on vähän höpsö. Mutta kivat juhlat oli !

562592.jpg

588510.jpg

Mahalaukku kakku njam...

Mätsärit Raisiossa 2006

588590.jpg

588592.jpg

 

Turun näyttely 2007

Eka näyttelyni ...Mammaa tais jännittää enemmän kuin minua. Pyörtymättä selvittiin.

H- sininen tuli

562579.jpg

562580.jpg

Tampere 2007

H-Tuli

 

588500.jpg

588505.jpg

588507.jpg