Juhannus se meni ja oli... Mökillä oltiin koko jussi ja sukuloimassa käytiin. Vauvan tuoksua sain haistella urakalla ja kävelevien pienten otusten naamat maistuivat minusta oikein makoisilta. Mitälie mutustelleet :). Lapset ovat minusta ihan ok,kunhan eivät liikaa villiinny ja riehu ympärilläni. Välillä vain meno niiden kanssa yltyy aika kovaksikin, kun niin mielelläni leikkisin. Mutta mamma toppuuttelee intoani. Olenhan itsekkin vielä lapsi vaikka isonpuoleinen olenkin. Pääsin ekaakertaa katsomaan juhannuskokkoa. Se vasta olikin kivaa,kun paljon ihmisiä ympärillä.Tykkään ihmisistä. Mammastani se vain on välillä raskasta,kun kaikkia tahtoisin haistella ja tervehtiä. Kummalista minusta vain on se, että sellaista palavaa kasaa pitää illal sitten toljottaa. Hmm outoja nuo ihmisten kansanperinteet. Yksi tuntematon mummelo tulin minulle juttelemaan... olen niin kiltin näköinen haukku ja sitten se sanoi minulle, että kiltti haukku HAU HAU...Mammallani oli naurussa pitelemistä koominen koko tilanne hihiii... Kaikenlaisia ihmisiä tänne mahtuu ja varsinkin minun kohdalleni. Minua joko kauhistellaan tai ihastellaan. Koko kolmepäivää olen urakalla uinut ja tallustellut vapaana pitkin ja poikin. Se vasta oli jotain. Nautin täysin rinnoin koko vapaudestani. Tonttia vahdin kyllä hyvin, eritavalla kuin kaupungissa. Yksi aamupv minulle tuntematon auto kurvasi pihaani. Puh puh ja karvat pystyssä haukuin tulijalle...Mutta silti heilutin häntääni koko ajan. Papalleni tuttuja ihmisiä tuli kylään. Pitäähän reviiristä pitää huolta ettei kukaan pääse yllättämään. Sain kehuja, kun ilmoitin tulijoista :))!!! Ehdin minä pientä pahaakin tehdä... Kuten varastaa ruokaa, jota oli juuri grillattu. Njam maistuipa pihvi hyvälle #UPS#... Ja pesusienet saunassa ovat suurinta hupia aina kesällä... Juoksen pesusieni suussani ympäri pihaa ja rauhallisen tilaisuuden tullen silppuan sen pieniksi palasiksi... Mökötin koko automatkan ,kun ajoimme mökiltä kotiin (siis 500km). En olis millään halunnut lähteä pois mökiltä pläääh.Odotan taas innolla,koska pääsen jälleen mökille telmimään vapauden huumassa.

Tässä mun AH niin ihana pesusieneni on...

685108.jpg

 

685110.jpg

Tulos....

685112.jpg

 

685113.jpg

Uimahyppy osa 1

685116.jpg

 

685119.jpg

 

685123.jpg

685131.jpg

Uimahyppy osa 2

685137.jpg

Näin sitä tullaan laiturin kautta ylös hups heilahtaa vain...

685144.jpg

Maailmassa ei ole mitään niin märkää,kuin märkä koira

685152.jpg

Pohtii voiko luun syödä...

685163.jpg

 

685171.jpg

Luun peittämistä vasta ajettuun nurmikkoon...

685193.jpg

 

685237.jpg

 

Aikansa muhittua nurmikäärössä ja auringossa sen voi sitten syödä...Mahto olla hyvää!!!

685212.jpg

Toinen tapa puhdistaa hampaat :))

685222.jpg

Vaikka olen lomalla tätäkin piti sitten harjotella huokaus...

685239.jpg

 

685251.jpg