Tervehdys taas lukijoille ja muille tutuille... Hmm mihinkäs se aika on taas vierähtänyt, kun en ole yhtään ehtinyt päivittää blogia # HUOKAUS# Mamman lomaa tässä odotellaan vaikka kotonahan se jo on selkävaivojensa vuoksi. Raskasta tuo mammani työ tuntuu olevan pääsin nimittäin yks sunnuntai aamu mamman duuniin mukaan. Olin aivan innoissani,kun ei tarvinnut jäädä yksin kotiin, vaan sain kivaa seuraa. Siinä mä sitten juoksin mamman tai toisen hoitajan perässä koko päivän. Heräteltiin asukkaita ,tehtiin aamu touhuja ja SYÖTIIN... Olin kärppänä heti kun kuulin että jääkaappi aukes. Pah ei sieltä herunut mitään mulle. Vasta sitten kun oli tauon aika. Mamma oli antanut ohjeet ettei mua saa syöttää pöydästä eikä nyt muutenkaan. Aina se ehtii ennen mua ohjeistaa muut. Asukkaat talossa olivat kivoja ja vissiin ne  musta tykkäs hmm, kun kokoajan joku oli mua rahnuttamasta ja lepertelemässä. Olin kyllä aivan rätti puhki uhki kun pääsin kotiin. Kuinka ne ihmiset tuollaista jaksaa kaheksantuntia päivässä puuh...nukuin vielä seuraavanakin aamuna piiiiiiiiiiiiitkään rankasta viihdytttämis työpäivästä. Mut kuulemma halutaan uudestaa sinne jokukerta... Hmm voishan sinne mennä kunhan palkasta sovitaan hieman tarkemmin !!! Uimassa olen aikas paljon käynyt ja santamontulla juoksemassa. Mamma keksi että se vahvistaa mun jalkoja ja juoksuttaa mua sitten hiekassa ylä ja alamäkee. Samassa paikassa pääsee sitten pulahtaan veteen. Olen kuulemma jäleen kasvanut hmm johtuneeko tällähetkellä vallitsevasta hyvästä ruokahalusta. Olen syönyt viimeajat toooodella hyvin. Mamma ykspäivä tuntu puhuvan puhelimessa ,että onkohan Pontus sairas kun nyt se syö kunnolla kaiken ja kattoo vielä et saisko lisää. Ne on tottunut että nirsoilen yleensä kaikesta. Siks hämmästelevät mun ruokahalua nyt. hehhehe...:) Sain uuden kesäboxin/ kesäasunto 2, tai sellaiseksi sitä kutsutaan. Valtavankokoinen kevythäkki ilmestyi meille viimeviikolla. Mammakin mahtuu sinne kepposesti mun kanssa :). Ollaan sit välillä yhessä oltu kopissa ja anettu vierihoitoo.En vain ole oikein sinut tuon boxini kanssa vielä... Kai siinä mun kuuluis alkaa nukkuun  omaehtoisesti hmmm... Ruokaa kävin ykspv sinne piilottamssa (luu). Hyvä jemma,mutta kun oisin hakenut sen niin se oli hävinnyt...Mamma totes mulle ettei tää ole mikään jääkaappi / varsto.Pah omapa on koppini !!! Lähen tässä piakkoin mökille lomailemaan...Mutta koitan saada taas kuvia touhuistani,kunhan viritän tuon kamerani latauskuntoon.

790147.jpg

Niin tästäkö mun on mentävä ylös...hmmm...

790161.jpg

ja menoks nouto hommiin...

790181.jpg

Mun uus boxi...Katos mammakin hyvin mahtu mukaan...

790184.jpg

 

790190.jpg