790230.jpg

Mä oon aina luullu että mulla on se iso ego ja mä oisin jotain,mutta äääh...taas käsitin väärin... Taas tuli eräs uusi tuttavuus joka päihitti mut egollaan. Eka oli toi mun ystävä Nemo nemeskeli... Mutta tää Vili oli kyllä aikas poika... Se on mamman kummipoika ja ikää pojalla sattuu oleen vaan 15viikkoo. Me tultiin hyvin juttuun ehkä liiankin, kun meinas kokeilla muhun tota astumista...Hmm mä kyllä tykkään tytöistä ja tytöt tykää musta !!! Kai se noilla vauvoilla on sellasta aina, kun ei ne tiiä näistä MIESTEN hommista mitään. Olin kyllä illal puhki, kun se läks... Sellasta se noiden vaavien kanssa on yhtä telmimistä :))) Mmma totes että mulla on kyllä ihanan pitkä pinna noiden vaavien kanssa ja muutenkin... No mähän olen tällänen lupsakka poika muutenkin ...;)

 

790220.jpg

790224.jpg

790225.jpg

 

790231.jpg