Mamma on yhä sairaslomalla ja kanssani päivät kotona. Lähdimme aamupäivällä rauniokoirien ns.montulle. Sain juosta vapaana,kun mammalleni ei tuo remmilenkki tee oikeen hyvää Kipuilee niin paljon.(kuitenkin pakko on remmilenkilläkin käydä) Lääkäriltä myös KIELTO ,ettei saa tehdä nyt mitään muuta kuin levätä. Kivaa,kun mamma on kotona ja mä saan "hoitaa" sitä ja pitää hyvänä :). Kukas muukaan sitä hyvänä nyt pitäis ;) Mulla oli tennispallo mukana ja sain jahdata sitä sitten pitkin alamäessä...Hyvää lihasjumppaa mulle. Ma meillä alko ohituskurssi. En ollut nyt vielä mukana, vaan ekana oli luento hihnan toisessapäässä oleville. Ens ma sitten alotamme harjottelun koulussa. Toivottavasti mamma voi osallistua. Ollaan kyllä kotioloissa harjoteltu koko ajan. Välillä mulla se sujuu paremmin ja välillä mulle iskee jeeeeeeeeee kavereita "kompleksi". Tänään pissalenkillä tapasin Leotytsyn 3v. Hmmm nimi tais olla Marskimaan Bambi ,öööh muistaakseni. Niin kiva tytsy oli,että kuolajojo valu mun suustani, vaikka ei juoksusta tietoakaan. Mä en kyllä sais lenkillä nyt tavata ketään,mutta mamma anto periksi,kun kyseessä oli LEO !!! Mammani on Leo hullu jos ette sattumoisin vielä sitä tienneet.

 

Mä tuuuuun ,mä tuun...

1092642.jpg

 

1092649.jpg

 

Mä ja tennispallo

1092652.jpg

 

 

1092655.jpg

Oiskohan täällä jotain syötävää /juotavaa ....

1092662.jpg

Poseraan...

1092671.jpg