Plääh ainaa vaan sataa ja sataa... Piti lähteä aamulla jälleen aikaisn metsään aamukahville,mutta satoi kaatamalla. Päätimme jatkaa siis unia vielä tovin verran. Mamma haki taas lehdistä aamupäivän asuntoja siis taloa meille,mutta ei vieläkään tärpännyt. Meille on alkanut nuo sisustu lehdet lisääntymään ;). Sellaiset joissa on sisustettu ihanasti vanha talo esim.joulua varten... Kynttilöitä,lyhtyjä ja vaikka mitä... Kaikkea tuo koira mieleni ei oikeen ymmärrä aina hmm...Mutta pääasiahan tässä kaiessahan on, että jonainpäivänä mulla ois kunnon REVIIRI jota vahtia ja puhista tunkeijlijoille hihihhh... Tänään mamman pappa täytti 83v.ONNEA!!! Ja olimme siellä koko perhe syömässä ja kahvittelemassa. Mamma kyllä pitää mulle tiukkaa komentoo,kun olemme kyläilemässä. Oli se sitten missä tahansa, niin silloin kun ollaan keittiössä mulla ei ole sinne asiaa... (kynnys on rajana).Meikä poika sitten notkuu eteisessä ja missä milloinkin. Välillä on aivan pakko kurkata mitä ne tekee,kun ah niin ihana tuoksu tulee. Mutta aina kuuluu Pontuuuuuuuuuuus EI, oma paikka. No niin ei sitten mä venaan... Mutta kyllä mullekkin aina jotain naposteltavaa löytyy :). Siinäkin mammani noudattaa tiukkaalinjaa vaikka mamman mummo yrittääkin antaa mulle jotain muuta. Mutta ei onnaa. Mamma on tiukka mikä tiukka puuh...Herkkuja siis ihmisten herkkuja mulle ei anneta kuten pullaa,keksii yms. Kotiin sitten palattuamme mamma meni päikkäreille maha pystyssä ja totes kuka käski laittaa kotelomekon päälle puuh...Hihhii tais mamma syödä kunnolla ;) Hyvä vaan kun syö,kun välillä se unohtelee syödä kun touhuu kaikenlaista.(hajamielinen)  Taas meillä nuo jouluvalot ja purnukat vaan lisääntyy ...Tänään tuli muutama lisää. Kuinkahan paljon se meinaa tätä kotii valaista hmm. Totes ,että nuo kaapit taas pitäs siivota. Vaate kaapit sai kyytiä ykspäivä,mutta jatkoo kuulemma seuraa. Eihän me kaapissa jouluu vietetä, tai ei kyllä meidän mammasta yhtään tiedä vaikka vietettäskin.

Taa mua kuvataa...

1086150.jpg

Haluisin kiitos sisälle...

1086161.jpg

Päiväunet maistuu pehmeellä paremmin ;)

1086168.jpg