Olin ilosta soikeena, kun mamman rakas ystävä tuli tänään meille iltakahville !!! Ihana nähdä hänen hyvin toipuneen. Ja pirteän iloisena omana itsenään jälleen. Minä sitten päästin itseni vauhtiin ja esiinnyin olantakaa koko illan. Täytyihän mun häntä piristää lisää ja näyttää ihant hurmaavat puoleni itsestäni. Mamma ei oikein aina jaksanut mun pelleilyäni ja välillä meillä kuulu EIIIIIIIIIIIIII,PONTUUUUUUUUUUUUS...  Osaan olla aikasmoinen vilivilperi kun oikeen sille päälle satun ;) Ystävämme on ihana kun oppii meistä haukuista, aina uutta ja jaksaa ihmetellä meidän touhujamme.(Ystävällämme ei ole koiria) Mamma sitten aina selittää mitä mikin mun touhu tai tempaus tarkoittaa. Ja ainahan kaikkeen ei vastausta löydykkään. Ne on silloin Pontevan omia juttuja ;toteaa mamma yleensä. Mamma oli iloinen kun sai kehuja miten hyvin hoitaa mua ja pitää hyvänä :). Kiva kun mamma saa minusta hyvää palautetta . Toteamus ystävästääme; Vaikka elämä kolhii ja on joskus epäoikeudenmukaine, niin siitä kaikesta selviää ihanalla elämän asenteella. Sisulla,sitkeydellä,taistelulla ja TODELLA POSITIIVISELLA AJATTELULLA !!! Ihanaa että olet elämässäme mukana. Olet meille hyvin rakas !!!

 

Mä & Liisi poseertaan...

1066996.jpg

 

1067006.jpg

 

1067010.jpg

Mun tiikeri tyttöystäväni

1067027.jpg

 

1067037.jpg

 

1067039.jpg

Mä & Mun mamma

1067045.jpg

 

1067060.jpg