Aamuhoidot tehty ja lääkkeet otettu :). Yö meni valvoessa... Mä ja mamma siis valvoimme. En tiedä miksi olin niin levoton hmm... Nukuin parvekkeella ja sisällä vuoronperään ja siinä välissäkin ehti laittaa tippoja ja tippoja. Kipuja mulla ei ollut sain illal kipulääkettä. Välillä kävin katsomassa mammaa mitä se touhuaa ja taas yritin nukkua.Tapanani on nyt mennä tötterön kanssa aivan mamman naamaan kiinni... Hih ollaan molemmat siellä tötterössä nenut vastakkain ;). Mamma kai valvo mun takia ja muutenkin sillä taitaa olla toi rytmi sekasin ja pää täynnä asioita.Luulen että jännittää niitä koepalavastauksia. Eilen illal se laitteli kotia joulutunnelemaan, siis lisäili kynntilöitä ja valoja. Mä sen touhua kattelin siinä sivusilmällä , kun paineli ees taas menemään #HUOKAUS#.Taustalla meillä eilen soi vielä joulu musiikki oli ostanut Rajattomien uuden joululevyn. Onkohan muutkin tuollaisia kuin mun mamma. Ohan se kiva että laittelee, mutta kaiken sen lisäksi kävimme eilen JOULUPUODISSA. Sieltä se ei ostanut kuin glögiä ja jotain muuta pientä.Kai se olis ostanut vaikka mitä niin haltioissaan se oli puodista ja koko paiksta.Idyllistä maalaismaisemaa pihassa iso kartano ja navetta tehty puodiksi juuri sellaista kun mamma haaveilee.Leot vain puuttui pihasta ;). Mut siis pakattiin mukaan ja siellä takakontissa mä istuin tötterö päässä ja saapas jalassa. Vähän oli vaikeaa katsella maisemia kun ton pään kääntäminen tuotti hieman työtä törö pässä. Mun mamma on mamma vaikka voissa paistais ;)

 

"  Elämässämme tulee koettelemusten hetkiä,

joita emme voi välttää.

 Mutta niiden tuloon on jokin syy.

 Vasta vaikeudet voitettuamme ymmärrämme,

mikis jouduimme kokemaan ne. "

 

Eilen illal...

1118940.jpg

 

Tänä aamuna... Huom ilman tötteröä, mä en nyt raavi...(valvottuna KOKO AJAN !!!)

1118942.jpg