Huokasu ja puhahdus olen poikki... Väsyttää.. Olipas eilen tohinaa ja vilskettä kotona. Ihania tuoskuja,salaperäisyyttä, puheen sorinaa, käsien vilskettä,paperin rapinaa... Mut oli puettu tontuksi ja sain kulkea kilikellot kaulassa koko illan  (kai siitä olin poikki ;)) Ilta sujui leppoisasti ja sain minääkin osani ihansta jouluruoasta. Aamu alkoi riisipuurolla, sitten mettään lenkille. Sen jälkeen kotona mamma touhus eestaas kodin ja ruokien kimpussa. Kyllä mä hieman kattosin että onko se ihan seonnut,mutta onneksi mä sen verran sitä tunnen ,että toollanenhan se AINA on... Touhukas :).Iltapäivällä perhe sitten saapuikin meille. Olin onnesta soikeena niin ettei portti meinannut kestää mukanas hihii...Mut nimittäin yl.laitetaan portin taakse kun ovikello soi. Syy moiseen on ettei eteisessä mahdu riehuun ja vaikka mahtuiskin niin mamman peiliovet ovat jokakerta vaarassa. Vaikka toteaakin että onpas ne vielä olleet kestäväää tekoa :). Olin ollut kiltti sain kivoja lahjoja... Tänävuonna pukki on ollut yltäkylläinen lahjojen suhteen :). Kaikki sai käyttännöllisiä lahjoja ja tarpeellisia. Mamma sain nyt esim.koulutusliivit, paksun untsikan,2x pipoa yms. Eli lahjoja kyllä piisas. Mamma kaatu klo 22 sänkyyn aivan reporankana ja minä olin jo aikasemmin simahtanut mamman syliin. Kaikista tärkeintä tässä kaikessa oli ja on yhdessä oloa,läheisyys ja suuri rakkaus toisiimme. Se on lahjoista kallein ja tärkein !

Olimme aamupäivällä kinkunsulatus lenkillä (vaikka mamma ei syö kinkkua) toista tuntia. Ihanaa kun sai juosta ja haistella vapaana metsä tuoksuja. Mulle kävi pienoinen kömmähdys ööööh... No mä innokkaana lähdin juoksemaan alas rantaan VETTÄ ja vilkaisin olan yli kuin vinkatakseni et hei katsokaa teen uimahypyn :( Pamahdin suoraan rähmälleni jäähän... Mamma ei ehtinyt sanomaan mitään kun levisin kuin Jokisen eväät. Noloo...En onneksi loukannut itteäni. Sen jälkeen mut pistettiin hihnaan kiinni. Poika koirat eivät pääse jäistä ylös jos sinne tipahtava. Mammani ei halunnut minulle sellaista kokemusta kuin Larille kävi. Lari oli myös Leo. Kuoli jäihin pudonneena,kun oli lähtenyt yöllä aitauksesta omille teilleen. Löytyi keväällä rantaan ajautuneen. Tosi surullista. Kävin kyllä kahlaamsaa maahaan asti vedessä remissä kiinni. Oisi kyllä uinut,mutta mamma ei halunnut uida ;) Loppulenkin sain taas temmeltää vapaana :). Olin kyllä kuranen kun kotiin saavuimme samoin mamma. Onneksi autonpesupaikalta saa lämmintä  pesuvettä. Mut huudeltiin puhtaaksi siinä.Nyt sit kuorsaan tyytyväisenä ...

 

Tänään mamman ystävät tulevat illal syömään :) Ihanaa...

Joulu pöytä katettu (ruoat sivupöydällä ns.noutopöytä)

1155720.jpg

Kuusi eli  Kataja ja lahjat...

1155723.jpg

Mun mamma

1155747.jpg

 

 

Mä & tyttöystävä

1155727.jpg

Avaan ja syön lahjaani

1155725.jpg

 

1155759.jpg

 

Tässä mun lahjoja... HUOM osa syöty...

1155735.jpg

Rakkautta vain...

1155766.jpg

Uni tuli...

1155738.jpg

Miksi kiertää kun läpikin pääsee...

1156354.jpg

 

1156357.jpg

 

1156360.jpg

Popin mätkähdys jälki

1156365.jpg

Ei mulle käynyt kuinkaan...

1156368.jpg

Joulupv kastautminen

1156379.jpg

Uisin jos toi remmi riittäis...

1156383.jpg

 

1156387.jpg