Tänään pääsin ihka oikeelle hevostallille mukaan :). Mamma oli ratsastamassa kolmetuntia. Tietenkin ekaksi hoiti hevosen yms... Ja sitten vaan harjotteleen. Mä odotin aluksi autossa... Oli kuulemma sujunut hyvin ja mamma on kuulemma positiivinen ratsastaja :). Oli nauranut aivan vääränä välillä hevosen selässä...(mokailujaan) Muu porukka varmaan katto kieroon,mutta ei se mun mamma haitannut. Ei tie josko siitä tulis uusi /vanha harrastus jälleen. Ja josko meille tulisi hevonen jokupäivä... Mamma on joskus nuorena harrastanut ratsastusta,mutta se jäi kaiken muiden harrastusten vuoksi ja tietenkin murrosiänkin. Mä sain tutustuu Leeviin ja aluks mua jänskätti,mutta pian se meni ohi ja olimme hyvätkin kaverit...Leevi on tottunut koiriin ja oli kovin utelias meikäläisestä. Mä olin lopulta niin rohkee ,että olimme samassa pilttuussa hetken aikaa :). Mennään uudestaan lähiaikoina :)

Kiitos Sinille & Leeville kivasta ja rentouttavasta terapia illasta :)

1162957.jpg

 

1162959.jpg

Leevi

1162973.jpg

Kuka ei kuulu joukkoon :)

1162980.jpg

Mitä se syö...Täälläkö se asuu...

1162984.jpg

Nuuuuuuuh...

1162987.jpg