Ne ei anna mulle ruokaa ja huijaavat vielä nälkäsen suihkuun :(. Mulla alko viimeyönä klo 01.00 maissa ripla.  Ekalla kerralla ehdittiin ulos...sitten klo n.05.00 matolle. Plus kaikki muu levottomuus parvekkeen -sisälle välin ravaamisen lisäksi. Mamma soitti omalle isälleen 5.30,että ottaako popin aamulla lennossa hoitoon ,kun menee duuniin klo 7.00. No ottihan se tietty mut hoitoon :). Ripuloin muutaman kerran,mutta joka kerta onneksi ulos! Mamma tuli väsyneenä mut iltapäivällä hakeen. Lykkäs ensitöikseen 5kpl Canicuuria mun naamaan. Sit kotiin pötköttään hetkeksi. Sen jälkeen se raahas mut nälkäsenä pitkälle lenkille ja sen jälkeen huijas mut kalkkuna leikkeellä suihkuun. Ansassa olin :(. Mut pestiin ja puunattiin puhtaaksi. Mulla on ollu niiden täiden jälkeen ajottaista kutinaa,mutta täitä ei enään ole löytynyt. Mamma osti samalla apteekista ihoa rauhottavaa shampoota . Josko se auttas. Jos ei niin sit varataan aika lekurille... Meillä kämppä lainehtii vedestä ;)... Ja mamma kuivalee lattioita jottei laminaatti ala kupruta... Hihii... joka paikkaan se muuten tunkee kameran mukaan ...  Kahjo se on ,kun joka asiasta ottaa musta kuvii PÖH !!!

1169937.jpg

Puhdas....

1169938.jpg