Eilen oli kiva ilta :) Mamman ystävät tulivat syömään ja mä sain nuoren neitokaisen seurakseni... Peuhattiin oikeen kunnolla... Tystyllä tais olla juoksu alkamassa niin mä kuulin noiden puhuvan hmm... No kyl mä sitä haistelin ja haistelin,mutta ei se mua sillai kiinnostanut... Se kakara istu välillä mun päänpäällä ja mä kuuliaisesti siin sit kattelin et voisitko nostaa takamukses ylös. Välillä kellautin sen kumoon kun ei siirtynyt ;). Mutta mä oon niin kiltti ja pitkä vieterinen, että ei mua mikään hermostuta. Tänä aamuna oltiin jälleen piitkällä mettä lenkillä. Meillä oli kahvitkin oikeen taas tuttuun tapaan mukana.Iltapäivällä käytiin mamman isovanhempien luona syömässä. Mäkin sain herkkuja ... Kotiin kun lopulta päästiin meikä poika alko veteleen hirsiä reporankana zzzz. Ihanaa kun mammalla on pitkä vapaa saadaa touhuta yhessä kaikkea kivaa... ;)

Hörökorva :)

1159892.jpg

Kalukkunan vetoa...

1159900.jpg

 

1159906.jpg

 

1159911.jpg

Mitä sä syöt...

1159918.jpg

 

Kaikki yhes koos...Paitsi mamma puuttuu...

1159921.jpg