Eilen koulutusta jälleen. Johanna Tammiala-Lieto -Tottelevaisuuden jatko (liikkeet). 18.00- n.1h

Jälleen koulutus ilta. niitä mulla kyllä piisaa tällä hetkellä 3x viikossa. Eilen harjoteltiin istumista ja sivulle tuloa. Sain alottaa sivulle tulo harj.uudelleen. Mulle opetetaan uusi versio. Mamma opettanut mulle vanhan. Hmm kumpihan nyt sit on parempi. Kummassakin eri käsky kylläkin. Olin aikas touhu päällä ja virtaa tuntus piisaavan. Namit loppuivat just prikulleen kuin tuntikin. Mukava ilta :) Saatiin kotiläksyäkin ... Ei kun harjotteleen.  Keltainen vaara ja siihen ehdollistaminen on alkanut  ... Aluksi mä kyllä katoin että mitä piruu tuo touhuu. Mutta sehän on kiva vekotin,kun namai satelee... Katsotaan miten mä aijon edistyy. Meillä sataa paraikaa lunta/räntää. Maa on aivan valkeena.Ihanaa !!! Meillä on tuota touhua ;) Hyvä että mamma ehtii tuonne duuniin välillä... Pohtii mistä sais harjoitus kanan tai muun eläimen.. Taitas olla kohta tolla ok-talolla kiire.Jos meille alkaa tota porukkaa lapata...  ;))))