Juhannus se suven kaunein juhla.Olihan tuo ilma ihan ok, mitä nyt välillä iltapäivällä ripsi vettä. Mutta eihän se meidän menoa haitannut. Oltiin mamman ja Heidin koirien kanssa grillailemassa. Saatiin kirmata pitkin pihaa vapaana ja öööööööööööööööh vähän pellolla... Se pelto ei ollut kyllä sallitujen listalla :(. Meil ei oltu oikein ilosia,kun rämmimme sian paskan hajuisina esiin pellosta UPS. Nooh hauskaa meillä ainakin oli.Mä tajusin tossa leikin tiimellyksessä, että hei Sintulla taitaa alkaa juoksu... oli niin mehevt hajut. Mä sitten aloin käyttäytyy hiemna oudosti ja yritin tehdä kaiken maailman liehittely ja kevätjuhla liikkeitä tälle neidille. Mulla meni ihan pää sekasin siitä hurmoksesta. Ihana juhannus heila mulla. Noksu on niin vanha rouva jo, että annan hänen lepäill ja katsoa meitin nuorempien touhuja. Myöhään illal sit pääsin mukaan Karunaan katsoon kokkoa, tai noh en mä sitä kyllä nähnyt,kun pidin autosta vahtia ja pällisteli ihmisiä sieltä. Ihana oli yöllä sitten katsella maalaismaisemia autosta käsin, kun ajelimme kotiin. Kyllä Suomen luonto on kaunis kesäyön hiljaisina tunteina.

Grillaus meininkiä

1663573.jpg

Katos tätä liikettä oisko hyvä...

1663574.jpg

Hyvä! Seiso siinä niin mä haistan

1663575.jpg

Ai sä nyt lepäät...

1663578.jpg

Noksu poksu

1663582.jpg

Nuuuuh sulla alkaa juoksu > mehevä haju ja maku

1663588.jpg

Noksu vanha rouva haki rauhaisan paikan levätä

1663596.jpg

1663609.jpg

Juhannuskokko > oikeesti ei näin pimeetä, kuva vaan meni pimeeksi

1663618.jpg