Mä oon ollu niin puhki tosta leiristä,kuin mies vaan voi olla. Mamma sanoo, että pojalla ressi laukes siks nukku. Ressi? oliko mulla muka sellasta siellä.... No ei kai mä olin vaan sosiaallinen metelöitsijä,joka otti leiristä kaiken irti : ). Mä oon nyt sit huilinut päivät. Eilen oltii tottis reeneissä ja mamma kerto siellä mitä olin leirillä tehnyt. No tartteeko sitä nyt kaikille kertoa miten mä käyttäydyin. Sit se totes reenien loputtua, että ei voi olla totta että hänellä on aivan eri koira ,kuin leirillä. Mähän olen aina hyvä käytöksinen reeneissä > niin on käsketty olla. Lerillähän mä olin LOMALLA !!!! Outoa mutinaa tollanen musta. Meillä on puhuttu nyt useammin Amigosta ja mä raukka olen luullut, että se on ruokaa. Mutta se taitaakin olla ipana. Se kuulemma muuttaa meille. *HUOKAUS* Tänään mä menin mamman sänkyyn kunnolla lepään, kun ei sitä sitten tiedä, jos se kakara vie mun sängynkin ja en saa enään nukkua siinä. Vähän mua jänskättää millanen se mahtaa olla. Me vissiin haetaan se huomen aamulla. Mä kerron sit lisää,kun se on saapunut, et millanen ipana se oikeen on. ;)

 

Ikkuna auki ja aina maistuu uni hyvin !!!

1715818.jpg