"Ruoka" sitten jäi meille... Pakko se oli hyväksyä,vaikka kyllä se mun mieltä kirpasi. Oon ollut aikas uupunut välillä,mutta toisaalta onhan se kivaa kun on joku joka leikkii :). Kyllä mä pidän jöötä,mutta pääpamppuhan on toi meidän mamma,joka sitten sanoo milloin  RIITTÄÄ tuo reuhoominen . Me tehdään jo paljon asioita yhdessä ja kun ollaan yhessä samaanaikaan ulkona kuletaan kuin majakka ja perävaunu :). Mamman äidin isä eli mamman pappa sanoo tota Amigoo karvarasaksi >jokainen voi sitten pohtia mitä se tarkoittaa hihiii... Amigo on saanut jo monta lempinimee,kuten minä aikoinaan... Amigo > Amsu, Ami, Karvarasa, Samsungi, Samsu, Ambulli,Amppeeri,,Kiljukaula siinähän noita on. Kaikki eivät ole perheen keksimiä vaan mamman ystävien ;) Rakkaalla lapsella on monta nimee.

 

Terve kaikille... Mä ooon hyvin sopeutunut uuteen kotiini ja perheeseeni >Olinhan jo ekanapv kuin olisin aina asunut täällä. Kyllä on ollut paljon ihmettelemistä tässä maailmassa. Mamma on todennut, että olen kova pohdiskelemaan tätä maailmaan menoa.Niin mä teenkin >istun alas ja katselen ympärilleni ja kuuntelen,jos jotain mielenkiintoista ilmaantuu. Mun iso veli on aikas kiva. Tykkään kiusata sitä ja vetää karvoista. Mamma ei pidä siitä ja tulee yleensä aina väliin,jos mun homma menee mahottomaksi. Mutta kun mä tykkään leikkiä niin paljon :). Ruoka on kans hyvää ja mä oon kova syömään . Tykkään ruoasta ja söisin koko ajan jos saisin ;) Mulla on uusi harrastus :) Metsästän valkoisia pieniä perhosia olen oikea perhos expertti... Mutta en mä saa niitä yleensä kiinni,kun mulla on niin harvat hampaat vielä ja ne on niiiiiin nopeita. Mutta mä yritän ja yritän, josko jokupäivä saisin sellaisen suuhuni. :)))

 

Kuiskaan sulle pienen salaisuuden > "Elämän ohjeen aivan uuden"

1827539.jpg

Veljekset lepää

1827555.jpg

Aamukahvilla metsässä

1827561.jpg

Juomatauko

1827569.jpg

Nallen naama märkänä

1827593.jpg

Me vedettiin keppiä...

1827604.jpg

Painittiin...

1827624.jpg

Ja lopuksi kaaduttiin...

1827648.jpg

Enks mä ookkin söpö

1827652.jpg