On niiiiiin tylsäää :(. Mä en saa yhtään reuhoa heti kiellettään... Popi joutuu heti toiselle puolelle porttia, jos reuhomme. En saa juosta irti ulkona, vaan mua kuletetaan remmissä. No mamma yrittää sitten järjestää mulle aivojumppaa ja Popi saa välillä kans. Mä oon tosta kipulääkkeestä tosin välillä uninen,mutta kuulemma tuo nukkuminen tekee vaan hyvää. Enpähän ainakaan reuho,kun nukun ;) Tänään otettiin tuo liimasidos/ taitos, mikä lie pois. Hieman se nipisti,mutta nopeesti mamma sai sen otettua pois. Ja palkaksi sain kuivattu mahaa :). Mä oon kovapoika syömään.Se on mun lemppari hommaa ja tavallaan myös mun harrastus. Syön niiiin nopeesti,jotta ehdin myös Popin kupille kans. (Mutta yleensä mamma ehtii tulla väliin ja estää aikeeni. ( Joskus kyllä onnistun haukkaamaan kupista ison palan suuhun ;))Mutta osaan mä myös laittaa etutassut tiskipöydälle ja syödä sieltä löytyvät ruoat . Syöminen on niin IHANAAAAAA....

Aamupäivä unet on hyvä ottaa näin : )

1938326.jpg

 

1938329.jpg

n. 5 tikkiä

1938335.jpg

 

1938338.jpg

Tylsäääääääää

1938343.jpg

 

1938347.jpg